…Vidste du, at man kan GÅ TIL GUTTER?

Gutter Island er ikke bare verdens bedste festival, det er også en forening. Hvert år, på generalforsamlingen, vælger foreningen blandt andet Gutter Islands bestyrelse og støber fundamentet til kommende arrangementer - interne såvel som eksterne.

Som medlem får du mulighed for at engagere dig i at gøre den festival, vi alle sammen elsker, endnu bedre. Vi prøver også at lave gode rabatter på merch-salg og holde en fest en gang imellem. Det er gået mindre godt under corona, men det kan jo være, at det er dig, som skal være vores næste festarrangør?

Vores medlemsskaber løber ‘fra festival til festival’, hvilket vil sige, at alle som har købt medlemsskab under festivalen i 2022 eller efterfølgende, naturligt er medlemmer og har stemmeret til generalforsamlinger t.o.m. medio august 2024. Du skal dog genindmelde dig i starten af 2024, men dette skal vi nok huske at minde dig om.

Du kan altid melde dig i foreningen Gutter Island her.

I det daglige planlægges og drives festivalen af to grupper af mennesker med forskellige ansvarsområder - bestyrelsen og styregruppen. Mens foreningens bestyrelse har styr på papirer, økonomi og formaliteter, er det styregruppen som helt praktisk står for at lave en festival. Både styregruppe og bestyrelse er udpeget og/eller konstitueret i perioden fra generalforsamling til generalforsamling.

Bestyrelsen består i bestyrelsesåret 2023 af denne flotte flok mennesker:

Fra venstre mod højre: Lotte Sirdorf, Carsten Jull, Kennet Bøgehøj, Rikke Sternberg, Lars Liljengren, Allan Grauenkær, Gustav Nordberg.